Radek Klein, Andrea Fenn, Daniel Ryška

Radek Klein, Andrea Fenn, Daniel Ryška

se souhlasem Twistcafe

Bubblify, sesterský koncept Trdlokafe, kupuje OXO Tea

Česká franšízová síť Bubblify spadající pod českou skupinu franšízových konceptů Twistcafe, postupuje ve své růstové strategii a kupuje největšího přímého konkurenta, prodejny OXO tea. Obchodem Bubblify potvrzuje pozici lídra na trhu s bubble tea. Zároveň daným krokem rozšiřuje dosavadní síť o 22 nových lokalit po celé České republice, na Slovensku a Maďarsku.

Po nedávné akvizici ostravské společnosti Tea Star se Bubblify vydalo znovu nakupovat. Nyní oficiálně oznamuje akvizici OXO tea, jednoho z nejvýraznějších hráčů v daném druhu segmentu. Obchodem v celkové hodnotě několik desítek milionů korun otevírá dveře dalšímu rozvoji sítě a společnost Bubblify tak čítá více než 100 poboček v 8 zemích.

„OXO tea bylo dlouhodobě velice silnou značkou a naším významným konkurentem na poli českého obchodu s bubble tea. Spojení s Bubblify nám tedy již od prvního momentu dávalo velký smysl. Po otevřených jednáních s majiteli OXO tea jsme dospěli k jasné dohodě, která přinese nové příležitosti pro obě značky i jejich zákazníky,“ uvádí Daniel Ryška, spoluzakladatel Bubblify.

Akvizice zahrnuje převzetí provozoven i postupný rebranding sítě. Všechny pobočky OXO tea postupně projdou vizuální proměnou a začlení se pod jednotný brand Bubblify, známý právě specifickou vizuální identitou a kvalitou surovin. Po redesignu interiérů a změně loga dojde rovněž ke sladění marketingové komunikace. „OXO tea jsme v posledních letech posunuli mezi nejviditelnější značky bubble tea na trhu. Ten se ale sám o sobě neuvěřitelně rychle vyvíjí. V určitém bodě jsme tedy došli k rozhodnutí, že sloučení s někým, kdo má větší zázemí a chuť růst dál, je tou správnou cestou. Výsledkem bude zcela nová dynamika – taková, kterou bychom samostatně hledali velmi obtížně,” komentuje Jakub Voráček, spolumajitel OXO tea.

Bubblify akvizicí OXO tea plánuje přinést zákazníkům další nové chutě, širší menu a vylepšený servis. Po období intenzivního růstu se tedy nyní Bubblify hodlá soustředit především na sjednocení vysokých standardů napříč celou sítí, aby zákazníci ve všech pobočkách měli dostupnou stejnou úroveň kvality, pohodlí i prostředí.

„Je až neuvěřitelné sledovat, jak se naše koncepty v rámci Twistcafe neustále dynamicky rozvíjejí. Nejen Trdlokafe, ale i Bubblify a další značky rostou rychleji, než jsme původně očekávali. Růstovou strategii jsme tak napříč skupinou doposud plnili opravdu nad rámec. Nyní se hodláme zaměřit na inovace a posunout hranice úspěchu v oblasti gastro franšíz zase o něco dále,“ uzavírá Radek Klein, zakladatel celé skupiny Twistcafe.